Скелетрон Прайм

Матеріал з Terraria Wiki
Перейти до: навігація, пошук

Шаблон:Npc infobox "Ти відчуваєш, що повітря біля тебе стає холоднішим..."

Скелетрон Прайм - це бос складного режиму, який є складнішою версією Скелетрона. Він може з'явитися при використанні механічного черепа вночі, у гравця є час до світаку, що його вбити. Також, він може заспаунитись рандомно під час сутінок, якщо він перед цим ще не був переможений, в такому випадку на екрані з'являється повідомлення : "You feel the air getting colder around you"("Ти відчуваєш, що повітря біля тебе стає холоднішим...") чи "The air is getting colder around you"("Повітря стає холоднішим...").

Цей бос має чотири кінцівки, кожна з них має різні функції. Гармата Прайма стріляє бомбами, які не знищують блоки, і майже ніколи не можуть попасти в гравця. Його лазерна гармата стріляє смертельними лазерами, які є у Ретинейзера і Винищувача, вони влучають у гравця. Пила і лещата Прайма б'ють гравця і наносять йому великий урон.

Також, Скелетрон Прайм може атакувати головою так само, як і його менша версія. Протягом цієї атаки, його захист і урон подвоюється, на відміну від Скелетрона, захист якого знижується до нуля.

Як і у випадку з Скелетроном, якщо він не помер вночі, то вдень, ви йому будете приносити всього 1 кількість урону (2 критичного) всіма атаками.

Руки[ред. | ред. код]

Шаблон:Npc infobox Шаблон:Npc infobox
Шаблон:Npc infobox Шаблон:Npc infobox

Цікаві факти[ред. | ред. код]

  • Частина його імені (Прайм), ймовірно відсилання до Оптимуса Прайма з Трансформерів. Можливо, це означає, що він вищий Скелетрона за званням.

Історія[ред. | ред. код]

  • Desktop 1.2.3: Кількість здоров'я, урона і захисту збільшено. Тепер може дропнути маску Скелетрона Прайма
  • Desktop 1.2:
    • Тепер, є шанс заспаунитись в складному режимі, з повідомленням: "You feel the air getting colder around you...".
    • Може дропнути 20-40 перелякані душі, замість 20-ти чи 30-ти. Також є шанс, що випаде його трофей.
    • Здоров'я, урон, захист всіх його частин знижено.

Characters (List): Blue Slime.png Pre-Hardmode Enemies • Pixie.png Hardmode Enemies

Goblin Warrior.png Event Enemies • Skeletron Head.png Bosses • Bunny.png Critters • Guide.png Friendly NPCs • Baby Dinosaur (pet).png Pets